En vecka gammal :-)

Publicerat: 2010-01-19 Kl: 00:51:22 | I kategori: Haylee 0-3 månader


Idag är vår dotter en vecka gammal :-) Tiden har gått fort. Snart är hon 15 år och vill inte veta av oss, hehe ne då. Allting går jättebra. Min lilltjej är så snäll och duktig! Världens lugnaste och mysigaste baby. Jag älskar att ligga och mysa med henne, hon är så mjuk i ansiktet o på kroppen. Mammas gos!! Det bästa som finns är att ha henne på mitt bröst och ligga och stryka mitt ansikte mot hennes. Hela hjärtat fylls med kärlek så fort jag ser på henne. Världens vackraste flicka fick vi! Så tacksam för att hon är här hos oss, att hon är frisk och mår bra. 

Idag har varit en jobbig dag. Både fysiskt och psykiskt.. Mycket tårar och nedstämdhet, men det blir bättre, hoppas jag? Förhoppningsvis går dethär fort nu så att man slipper dethär. Det är inte bra för någon av oss i vår lilla familj. 

Vid 19-tiden kom Sandra, Jasmine & Evelina hit och hälsade på oss. Roligt med lite besök! Haylee låg och sov under nästan hela tiden, och precis när de gick ut genom dörren så blev hon klarvaken och var vaken i ett par timmar. Så gör hon jämt, sover som en stock när det är folk här och vill hälsa på henne - sedan är hon klarvaken så fort de har gått härifrån. Hon vill inte träffa mina vänner o sin familj! Hahah. 

Nu ropar Haylee på sin mami att hon är hungrig och vill ha mat. Så det är bara att lyda order och mata min lilla prinsessa. Mammas älskling ska alltid få det hon behöver. Älskade barn. 

- Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0