Duktig tjej

Publicerat: 2010-01-19 Kl: 16:21:01 | I kategori: Haylee 0-3 månader


Hej på er.

Inatt har jag och Haylee sovit så mysigt. Hon vaknar var 3e timme och ska ha mat men sedan somnar hon om nästan direkt igen :-) Sedan vaknade hon vid 8tiden och ville vara vaken ett bra tag. Sedan åt hon vid 13tiden och så somnade vi båda om i sängen till kl 15 typ. Myspys. Det enda som fattas är hennes pappa. Älsklingen. Vi älskar dig mest i världen.

Nu sitter jag och väntar på att Sandra ska komma och hälsa på en sväng. Funderar på om jag ska torka håret och platta det eller om jag struntar i det? Orkar inte känns det som... Är som en zombie :-) Skulle kunna sova dygnet runt. Men det går inte för lilltjejen min.

Håller på att ladda ner One Tree Hill som äääntligen kom ut idag :D Som jag har väntat på detta!!! Wiho. Haylee vill också se, hihi.

Ha en bra kväll.
- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0