Diskat

Publicerat: 2010-01-04 Kl: 00:37:28 | I kategori: Min vardag


Jag har ägnat min kväll åt att göra fint i köket. Jag har diskat som en tok, gjort ett tappert försök till att göra ren spisen, torkat överallt och hållt på. Men självklart finns det två herrar som kommer och ska stöka till när man håller på att göra fint! :P Haha, men det gjorde inte så mycket..

Nu ska jag sätta mig och skriva ett litet brev, sedan ska jag lägga mig och sova. Imorgon blir det en tidig morgon. Skulle egentligen vilja duscha imorgon bitti och fixa iordning håret, men det får jag istället göra på eftermiddagen.. Annars måste jag kliva upp alldeles för tidigt och det orkar jag icke. Så det blir mycket ärenden som ska springas imorgon kan jag tala om! Jobbigt men så är det. Jag måste skriva en lista så att jag kommer ihåg allting som jag ska göra... Haha.

Nej, nu måste jag sätta igång med detdär brevet jag måste skriva. Och min lilla lista ;) Haha. Håller även på att ladda ned Fucking Åmål. Såg att Frida hade skrivit något citat ur den på Facebook, då blev jag helt sjukt sugen på att se den. Det var ju så himla längesen! Älskar den filmen.

Hoppas ni har haft en trevlig helg allesammans. God fortsättning! Hoppas ni får ett bra år, det ska jag iallafall få. Så är det bara. Livet blir vad man gör det till.

- Emma


Mammas gos!! Kolla på småtassarna som hon spänner ut. Hon älskar
dendär fällen hur mycket som helst :) Min babyella.



Enda bilden som hon inte ser full ut på, hon blir bländad av blixten haha.
(Ja Ewe jag vet att du tycker att det är tråkigt med mina kattbilder men det
skiter jag i!!! ;p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0