Alla mina serier

Publicerat: 2010-01-30 Kl: 03:08:06 | I kategori: Haylee 0-3 månader


Jag är så less på att det är uppehåll i nästan alla mina serier som jag följer varje vecka. Så irriterande så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart. Det enda som har kommit tillbaka från sitt uppehåll är One Tree Hill. Men resten, 90210, Criminal Minds och alla andra som jag följer. Vart fan har dom tagit vägen? Suck.. Hur kul är det att ha två stycken serier att följa bara. Andra Avenyn och One Tree Hill. Det är inte ens 2 timmar i veckan. Så. Färdigklagat.

Jag har inte somnat än. Lillan sover nu iallafall. Jag vet inte, men hon har sovit mycket idag :-) Skönt för henne! Hon har ju sovit så himla dåligt dom senaste dagarna på grund av lillmagen, men idag har det varit bättre faktiskt. Hon har haft en liten gnällig period idag bara, och den var på ungefär en halvtimme kanske då Evelina var här. Sedan har hon varit precis som hon alltid är annars, lugn och snäll :-) Som bara ligger och tittar och vill gosa. Hon älskar att ligga naken (förutom blöjan såklart) på min bröstkorg och somna. Det älskar jag också. Hon är så mysig min lilla flicka! Så ligger jag och killar henne på ryggen och så låter hon tills hon somnar, på ett mysigt sätt alltså. Typ som att hon grymtar eller vad man ska säga, som en liten gris ;) Hihi. Min gosi.

Då kanske ni undrar nu varför jag sitter vaken nu klockan 03 på natten, eftersom jag klagar på att jag är så trött jämt, om lillan ändå sover? Då ska jag berätta för er att jag sitter och väntar på att hon ska vakna och vilja äta. Om jag går och lägger mig nu, så är det ungefär en timme kvar tills hon kommer att vakna. Då ska jag först lägga mig i sängen, lägga henne i sängen och se till så att hon ligger mysigt och skönt, sedan ska jag göra en playlist på VLC och innan jag kan göra det så måste jag fundera ut vilken serie jag ska kolla på innan jag somnar. Om jag inte kollar på någon serie eller film så KAN jag inte sova, det går inte. Både jag och Danne är likadana, så vi har datorn och TVn på hela nätterna igenom. Så tar det en stund innan jag kommer till ro och kan slappna av så att jag somnar. Så innan hela denna process är färdig så har lillan redan hunnit vakna, eller så har jag precis somnat när hon vaknar. Då håller jag mig hellre vaken så blir de inte lika jobbigt!

Nu vaknar hon :) Godnatt!


Mammas vackraste i världen!!! ♥
(hon har ett storkbett på ögonlocket, inget födelsemärke lr så)


Kommentarer
Postat av: ewe

Fotograf = JAG!!!!!!!

2010-01-30 @ 10:48:18
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: the master

Födelsemärken kommer inte fören ett år typ.. Oftast senare.DÖHHHH

2010-08-27 @ 12:27:01
URL: http://evelinapersson.blogg.sedDdom är

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0