Tågkaos

Publicerat: 2010-02-23 Kl: 22:50:59 | I kategori: Min vardag


Ja, det verkar ju vara kaos över hela Sverige med detta jävla SJ. Stackars dom som jobbar där tycker jag, vad mycket skäll dom måste få stå ut med... Aja.

Idag har det inte blivit många knop gjorda kan jag säga. Skulle egentligen sola och en massa grejer, men jag orkade inte och VILLE inte gå ut i det varma vädret för jag var rädd att bli svettig. Så då skippade jag det. Får göra allting imorgon istället om det känns varmare då :) Hoppas iallafall det.

Nu har jag nyss tagit en dusch, gillar inte att duscha nu förtiden. Konstigt för förut var det det bästa jag visste! Men nu tycker jag mest att det är besvärligt, man blir så varm och så svettas jag. Eller inte svettas, men jag känner mig kletig typ. Vet inte hur jag ska förklara. Sedan är håret ivägen och det är ju väldigt sällan jag har tid att blåsa håret numera, då det tar tid att duscha och sedan måste jag ju ta hand om Haylee efter duschen. Plus att jag redan är så varm så det blir jobbigt att blåsa varmluft på det. Aja, dagens i-landsproblem.

Jag har nyss laddat ner veckans One Tree Hill, ska kika på det nu tänkte jag. Men så fort jag har satt på det så vet jag en liten dam som kommer att slå upp sina ögon :) Haha, hon har sån tajming vad gäller allt. Så fort man satt sig ner och ska äta, när man tar första tuggan så vaknar hon. Eller när vi ska sova, så fort man lägger sig och verkligen är trött och slår igen ögonen, då vaknar hon. Haha.. Men det är mammas flicka det.

Min älskling köpte en jättefin mp3 åt mig häromdagen. Som en iPod shuffle :) Tack amor! Som försenad alla hjärtans dag present tydligen, hihi. Älskar dig. Tack för att du har gett mig det finaste som finns i livet. En familj.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: sara

otroligt vilken vacker dotter du fått. får man fråga vart din pappa är? det är en väldigt personligfråga, men du skriver ofta om din mamma och inte din pappa, lite nyfiken bara och du bestämmer såklart själv om du vill svara eller inte :) kram på dig!

2010-02-24 @ 17:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0