Mammas hjärta!!

Publicerat: 2010-02-14 Kl: 13:52:39 | I kategori: Min vardag


Lillan har varit vaken heeela morgonen med mami :) GOSEN. Hon är nog världens snällaste bebis... Jag har haft 4 jobbiga nätter med henne totalt på dessa 4 veckor. De tre första nätterna på BB, då hon hade törstfeber för att jag inte hade någon mjölk, och en natt i förrgår då stackarn var så övertrött så hon bara grät så fort man la sig ner. Men när jag var uppe och gick runt med henne så var hon lugn, men tillslut tvärslocknade hon i mammas armar då hon inte orkade kämpa emot mer. Älskade bebis. Men nu börjar hon sova mer och mer på nätterna alltså, hon vaknar när hon ska ha mat sedan blir hon så mätt så hon somnar om, haha tjockis :)

Nu på morgonen har vi bara tagit det lugnt och haft det mysigt.. Pappa sover fortfarande, så vi har gosat bara vi två. Jag har ju en såndär gunga som gungar av sig själv, babygunga eller vad de kallas. Jag provade att sätta Haylee i den häromdagen men den var inte inställd rätt, så trodde jag inte att man kunde ställa om den men det kunde man! Så nu sitter hon i den och njuter. Hon gör ifrån sig små förtjusta ljud lite då och då. Roligt tycker hon. Hihi.

Idag har jag framkallat 114 bilder från Fuji, det skulle ta tre dagar innan man fick dem så på onsdag räknar jag med att ha dem. Måste köpa ett fotoalbum innan det! Hehe :)

Jag fick en såndär "första året" bok av min mormor igår, satt och fyllde i den lite smått igår kväll.. Men jag vill helst ha en annan som jag har spanat in. Kanske ska lägga pengar på en sån? Kul ju, jag älskar sånt :D

Nej, nu ska jag försöka lägga snuttan. Hon börjar bli trött.. Mamma med!


Kommentarer
Postat av: e

Om du fortsätter skriva att du har välrdens snällaste bebis kommer du inom en snar framtid att ångra dig;)

2010-02-14 @ 17:44:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0