Superseg...

Publicerat: 2010-12-25 Kl: 23:02:24 | I kategori: Min vardag


Idag har jag varit kanske världens tröttaste människa. Har gått omkring halvsömnig och känt att jag kunnat lägga mig och sova när som helst. Det spänner lite i huvudet, tinningarna liksom... Så det blir en tidig kväll för mig känner jag... :) Jag som annars går och lägger mig runt 1-2 tiden. Sjukt, men jag kan inte somna tidigare än så. Även om jag försöker.. Jag vet att jag skulle behöva gå och lägga mig runt 23.00, för att inte vara dödstrött när Haylee väcker mig på morgonen. Men jag kan icke somna! Ligger och funderar och tänker på en massa saker som jag måste göra. 

Idag har vi bara varit hemma och myst. Haylee fick ju två dockor igår. Den ena är lite mer poppis än den andra, för att den är större och den kan "prata". Och en sak som är häftigt, är att den säger "titta" precis exakt likadant som Haylee säger det! Jag tror att den säger nått annat egentligen, men det låter precis som Haylees titta... Det var lite roligt :) Så den älskar hon! 

Haylee har börjat med pussar också. Så gulligt :-) Igår var hon en riktig pussgurka.. Om man säger "puss" till henne så pussar hon en på munnen. Oftast med munnen öppen, men vad gör det? ;) Så igår fick både tio Alex och tia Erika varsin puss när vi sa God jul... Och såklart mamma och pappa fick 1000 pussar. Så idag har vi pussat på dockan först, "bebisen", och sedan har Haylee pussat oss efteråt. Haha... Hon blir svartsjuk när man går runt och bär på dockan och låtsas att man är "mamma" till den. Hur ska det gå om hon ska få ett syskon i framtiden!? :P

Nu ska jag diska och plocka lite i lägenheten... Packa upp alla julklappar och ställa iordning dem. Annars kan jag inte slappna av när jag ska sova! Imorgon ska vi ut på Birsta och shoppa upp presentkortet på IKEA... Vi får se vad vi kommer hem med. En lackhylla är iaf bestämt, och en halkmatta till badkaret. Sedan vet jag inte. Tavelramar kanske? Så jag kan sätta igång med min idé som jag har haft ett tag. 

Godnatt på er bloggläsare.

Här spanar vi in Tomten när han kom in genom dörren... :)

Kommentarer
Postat av: Fanny ♥

Jätte fin bild på er, hon är så söt :D

2010-12-26 @ 00:23:36
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0