Stökigt

Publicerat: 2010-12-03 Kl: 21:36:54 | I kategori: Min vardag


Jag tycker att jag gör inget annat än att städa, städa, städa lite till och städa ännu mer. Diskar hela tiden men det tar aldrig slut på disk. SUCK! Det blir stökigt på 2 sekunder ändå! Åh, jag blir tokig. Jag tappar liksom motivationen till att städa, när jag vet att det inte kommer att få vara fint någon längre stund. Man städar ju för att man vet hur fint det blir när man är klar. Haylee är så busig och ska riva och slita i allt.. ALLT :) Så allting ligger på golvet jämt. Jag plockar in, lägger tillbaka, hon drar ut och kastar iväg. Igår for hall-lampan i golvet så nu är det kolsvart i hallen och man ser ingenting. Har inte bytt lampa än...

Imorse fick jag sovmorgon, lovely. Blev väckt av en liten tjej som stod på mig och bankade mig på magen för att jag skulle vakna. Haha.

Haylee har sömnproblem. Hon vägrar gå och lägga sig på kvällen. Hon VILL INTE. Hon ligger och vrider och vänder på sig i 300 år innan hon somnar, det är så jobbigt! Stackarn, hon är ju jättetrött. Jobbigt att man inte kan förklara för små barn att det blir bättre om dom somnar. Dom förstår ju inte :) Huga. Så nu sitter hon och gosar med pappa i soffan, efter 1 timmes nattningsförsök så gav han upp. Det förstår jag.

Imorgon jobbar pappan i huset och vi ska ut och hitta på busigheter jag och lillan :) Det snöar ju så fint ikväll, så vi ska åka pulka imorgon. Hoppas bara att det inte blir sådär svinigt kallt som det har varit. Idag var det faktiskt helt okej temperatur ute tyckte jag, om man jämför med andra dagar...

Nu ska jag lägga mig och se på 90210 :-) Äntligen!

Trevlig helg på er.
Kram


På min köksvägg!



Kommentarer
Postat av: Cecilia - Miliams mamma

Ja, åh, när hon var litenliten pratade hon ju lite finlandsvenska av nån anledning :)

sen i högstadiet osv vet jag inte alls.. på vilket sätt har hon annorlunda röst från då?



ursöt bebis du har förresten!

2010-12-07 @ 13:39:17
URL: http://millesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0