Sundsvalls tidning, vaccinering o lite annat :)

Publicerat: 2010-04-10 Kl: 03:08:23 | I kategori: Bilder


Idag klev jag upp ur sängen vid 7 tiden, orkade inte ligga där något mer. Så jag klev upp och fixade iordning lite, sedan lagade jag frukost åt Danne medans Haylee låg och vilade. Så var det dags att åka till BVC för 3 månaders vaccineringen. Jag säger bara huuuuuuuuga, mitt mammahjärta gick i en miljard bitar! (Som det nog gör för alla föräldrar)  Men hon blev glad igen efter en stunds kramade och vjyssande.. Min ängel!

Efter det så gick vi ned på stan och åt lite, vi var så hungriga. Träffade Marie och hennes söta son Alex. Trevligt. Sedan tog Daniel med sig Haylee och åka hem medans jag åkte till Sandra för att hämta lite saker som jag hade i hennes källare. Sedan handlade jag och åkte direkt hem. När jag kom vid 16 tiden så låg Haylee och sov, och sedan dess har hon sovit. Med ett undantag på kanske en halvtimme då hon åt och var vaken en liten stund.. Men nu vaknade hon för en stund sedan och fick Alvedon och mat, så nu är hon pigg igen. Hon fick ganska hög feber, så hon har varit brännhet hela kvällen. Usch, jävla spruta.

Idag fyller Keilie 5 år, så vi ska dit på kalas. Om Haylee fortfarande är dålig så stannar vi självklart inte länge, men vi bor ju grannar så det är ju en fördel.

Nu ska jag gosa lite med min dotter som är relativt pigg för första gången idag, så nu sitter hon bredvid mig här och pratar!

Haylee 9/4
Längd: 55 cm
Vikt: 5.350
Huvudomfångd: 40 cm


Missa oss inte idag i Sundsvalls tidning och Dagbladet :)


Daniel Valderrama och Emma Strandh, Sundsvall, med dottern Haylee,
 född 11 januari, längd: 46 cm, vikt: 2780 gram.


Kommentarer
Postat av: Isaac

Hur fin bild som helst!:)

2010-04-10 @ 03:34:44
URL: http://isaacastrom.blogspot.com
Postat av: Johanna wide

Jättefin bild!

2010-04-10 @ 13:22:05
Postat av: vilma

Så fina ni var på kortet:-) och lill bebis var sötast!!

2010-04-11 @ 13:38:05
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0