Blonda slingor

Publicerat: 2010-04-28 Kl: 15:38:04 | I kategori: Min vardag


Alla som känner mig vet att jag varje sommar blir blond, och när vintern kommer färgar jag håret mörkt. Och VARJE år säger jag "Nu ska jag inte färga håret brunt, aldrig mer" men jag gör fan samma misstag om och om igen. Men nu är det dags igen! Så nu ska jag göra blonda slingor.. Såg Vilma häromdagen som hade gjort det och på henne blev det jättefint. Måste ta det lungt eftersom håret är så dåligt nu sedan förlossningen.. Så Sandra är här nu och ska hjälpa mig med det! Färga kan jag göra själv, men att dra ut slingorna ur hättan är sjukt jobbigt att göra i en spegel. Det blir ju spegelvänt så man prickar ju fel hela tiden, haha.

Återkommer med resultalt senare!
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0