Badat tillsammans

Publicerat: 2010-04-13 Kl: 11:33:00 | I kategori: Min vardag


Nu till morgonen har jag och Haylee myst, ätit och så har vi badat tillsammans för första gången! Jag har inte kunnat göra det förut pga avslag m.m, men nu så går det utmärkt! Det var sååå mysigt och Haylee tyckte att det var jätteroligt. Hon är en riktig liten groda och ligger och plaskar som en tok med fötterna och armarna så det stänker vatten överallt. Sedan tvättade jag henne noga överallt och tvättade håret. Jag använder mycket sällan shampoo när jag tvättar hennes hår, tar bara vatten oftast. Men ibland känner jag att jag vill använda lite shampoo, och då använder jag mig av Liberos babyshampoo :) Använder mig utav hela deras serie. Sedan smörjer jag in hela kroppen och speciellt ansiktet eftersom hon är väldigt torr i ansiktet, med Liberos "cream" som är en lite tjockare hudkräm mot just väldigt torr hud. Den är perfekt.

Haylee blev helt slut efter allt badande, så nu ligger hon med sin snuttefilt och tutte och sover. Mysunge. Jag älskar dig!

Nu ska jag kamma håret och diska. Sedan ska vi bege oss ut i finvädret hade jag tänkt!
Ha en bra dag allesammans, och fortsätt kommentera om vilka ni är som läser bloggen :)

Jag.Hatar.Försäkringskassan!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Carro - mamma till Noel

Mmmm, försäkringskassan förstör mitt liv, sakta men säkert...



Tänkte bara tipsa om en tävling jag har i min blogg i sammarbete med pingpongbarnkläder.



300kr på valfri vara och då jag inte har fullt så många besökare som de andra stora bloggarna, så ökar din chans stort med att vinna! : )



http://intox.blogg.se/2010/april/tavling-hos-mig.html

2010-04-13 @ 20:22:03
URL: http://intox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0