Så trött

Publicerat: 2009-10-02 Kl: 21:40:37 | I kategori: Min vardag


Hela dagen idag har jag gått runt som i en dimma, har varit såååå himla trött ända sedan jag vaknade. Fyfan. Ska bli så oerhört skönt att sova inatt, kan jag lova.

Nu sitter jag hemma hos Sandra med henne bara och tar det lugnt. Jasmine somnade för en stund sen, sötnosen. Hon är så vacker :-) Nu är det Just like heaven på femman, den filmen såg jag om och om igen för några år sen. Den är väldigt bra! Se den om ni inte har någonting för er denna fredagskväll.

Nu ska jag vara lite social, sedan ska jag ta bussen hem till Danne. Uppdaterar när jag kommer dit.

Kram på er.
Emma



tänker på dig mami, jag älskar dig mer än livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0