Ögonen blöder

Publicerat: 2009-10-03 Kl: 22:02:05 | I kategori: Min vardag


God kväll på er.

Idag har jag inte gjort nånting vettigt överhuvudtaget.
Men man behöver ha sådana dagar med! Jag skulle egentligen ha gått med Evelina på stan idag, men jag sov alldeles för länge. Klev upp, la mig och tittade på TV en stund och somnade om. Bra kompis jag är va ;-) Förlåt Ewe!

Har varit ute på promenad ikväll i regnet. Vilket jävla skitväder... Men det är inte lika kallt som igår iallafall, så det är ju skönt. Om det kommer snö inatt som det står i tidningen, då tar jag mitt pick och pack och flyttar till ett annat land. Helvete alltså. Oktober och snö!? Det går bara inte. Det är något som är krafigt fel på denhär jorden.

Ikväll ska jag inte göra någonting speciellt alls. Jag ska bara vara hemma och ta det lugnt. Känner mig så dålig fortfarande. Det är värre idag än det var igår, men så går det när man tror att man är frisk även fast man inte är det! Tji fick jag.. Men febern håller sig borta iallafall, så det känns skönt.

Känner mig inte skrivsugen, så jag slutar här.

Ha en bra kväll.
- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0