Grattis mormor!

Publicerat: 2009-10-01 Kl: 15:13:26 | I kategori: Min vardag


Hej på er.

Gud vad jag tycker att dethär med mobilbloggande är ganska trevligt. Haha. Man kan skriva lite i tid och otid, känner jag. Jag har inte tid att skriva så mycket. Ska göra mig iordning och åka till Nacksta. Jag är sjukt hungrig men vill inte äta mig för mätt heller, eftersom mormor kommer att ha lagat världens godaste mat. Jag har ju klart och tydligt lämnat mina önskemål flera gånger om vad jag vill ha. Så skrev jag ett sms nyss "Vad blev det för mat nu då?" så svarade hon "Det får du se" haha. Satan. Potatisgratäng vet jag iallafall. Resten vet jag inte. Fläskfilé vill jag ha. I'll let you know vad det blir. För det är ju så intressant menar jag ;-)

Jag mobilbloggar senare ;-) Haha.

Ha en bra dag.
- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0