Västerås

Publicerat: 2009-11-10 Kl: 00:16:33 | I kategori: Min vardag


Jag åkte till Västerås i fredags för att umgås med min kärlek.. :-) Har haft en jättebra och mysig helg. Jag har tagit några beslut nu iaf som kanske är avgörande för framtiden. Vi får se helt enkelt.

Jag ska skriva lite mer om en stund. Vi har nyss lagat mat här hemma, kyckling ris & currysås! Hur gott som helst alltså. Nu måste jag ta en snabbdusch innan jag ska sova och innan klockan blir alldeles för mycket. Jag har kursen imorgon som börjar 8.30 så jag hinner inte duscha imorgon bitti, annars hade jag gärna sluppit göra det nu ikväll. Orkar inte riktigt känner jag... Hatar att sova med blött hår! Det är nog det värsta jag vet.

Som sagt, jag uppdaterar om en stund igen så att jag kan ta igen en hel helg utan bloggande.
- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0