Trött tjej idag

Publicerat: 2009-11-10 Kl: 22:16:35 | I kategori: Min vardag


Jag var irriterad när jag skrev mitt förra inlägg, det kanske märktes? Haha. Jag kunde inte behärska mig. Var tvungen att gå ut från rummet och ta en paus. Och det vi pratade om just idag var hur man ska bete sig om man inte trivs med någon i en grupp man jobbar i, och hur man ska bemöta personer som man tycker gör fel och såna saker. Haha. Passande ämne just idag...

Efter kursen så var jag halvt som halvt döende. Tog bussen hem och lade mig på sängen och tvärslocknade nästan direkt. Ingen långvarig sömn dock. Sedan har jag gjort diverse saker och städat och vilat om vartannat. Jag är dock inte helt färdig med städningen, har lite kvar att göra så att det ser sitt bästa ut eftersom att det är visning här imorgon. Ska bli underbart att få krypa ner i sängen nu snart faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0