Stal av LinaNS

Publicerat: 2009-11-19 Kl: 00:53:55 | I kategori: Min vardag


1. Hur mycket pengar har du på din mobil? jag har för tillfället en telefon som jag har lånat av evelina... så jag ringer inte från den :)
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? det har jag ju fått. idag till o med! hihi
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? danne
4. Hur lång är du? 158 cm
5. Vilken är den senaste filmen du sett? jag försökte se på Knocked up igår, men somnade.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "varför stänger du av tele!" från Evelina
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? skicka sms. jag hatar att ringa
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? de är långt ifrån gifta.. haha
9. När såg du senast din mamma? i lördags.
10. Icke godkänt i något ämne? idrott
11. Mvg i något? engelska
12. När vaknade du idag? danne har dampat hela morgonen, men jag klev upp vid 12tiden
13. Vilken är din favoritplats? sängen ;-)
14. Vilken plats föredrar du minst? platser betyder ingenting, det är vilka man har omkring sig som spelar roll :)
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? det vet jag inte ännu, kanske lika bra det.
16. Hur stor är din säng? 120 cm
17. Vad sover du i? trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4 st. sover dock bara på 1
19. Var har du bott/bor? har bara bott i nacksta, sundsvall. men i många olika lägenheter
20. Tycker du om kinamat? ja det gör jag ju
21. Tycker du om kaffe? nej. jag hatar skiten
22. Vad dricker du helst till frukost? juice eller oboy
23. Kan du spela poker? jag är kanske bäst i världen på poker
24.. Vill du ha barn? jaaa :-)
25. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? japp.
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska och i-spårket ;-)
27. Har du någonsin åkt ambulans? det har jag faktiskt gjort
28. Föredrar du havet eller en bassäng? jag gillar inte havet.. blä.
29. Vad spenderar du helst pengar på? olika onödiga ting.
30. Äger du dyrbara smycken? nja. inte speciellt dyrbara. tappar bara bort dem
31. Kan du rulla med tungan? nope
32. Vem är den roligaste människan du känner? anette svenlin kanske jag får säga.
33. Vad har du för ringsignal? nån konstig som ewe har satt dit
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? yes i do.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? etiketten på colaflaskan
36. Kan du byta olja på bilen? ha ha ha
37. Vilken var den senaste boken du läste? just nu håller jag på att läsa Fyrvaktaren
38. Dansar du i bilen? så nära dans man kan komma i linas bil!
39. När gick du i kyrkan senast? när babyjasmine döptes i somras
40. Hur många hål har du? ?
41 piercing? just nu bara i tungan & öronen. dock haft i bröstvårtan och läppen också.
42. Har du någon tatuering? japp 2 st. planerar en 3e i början på 2010
44. Röka eller snusa? snusar, men gillar att röka också
45. Har du pojkvän/flickvän? pojkvän
46. Vad är ditt mobil nummer? 10 siffror
47. Vad ska du göra ikväll? jag ska sova nu strax.
48. Har du några syskon? nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0