Sjuk, igen :-)

Publicerat: 2009-11-04 Kl: 23:01:31 | I kategori: Min vardag


Jag älskar mitt liv, verkligen. Det är så typiskt min tur alltså. Jag har ju nyss varit halvt dödssjuk!?!? fy fan..

Idag har jag bara legat i sängen hela dagen och vilat, i hopp om att känna mig bättre. Men det gör jag inte. Jag skulle ha suttit hemma igår hela dagen istället, då hade jag kanske känt mig bättre idag? Äh. Det går över när det går över.

Imorgon ska jag på kursen iallafall, även om jag är död. Jag blir uttråkad av att bara vara hemma hela dagen.

Nu sitter jag och väntar på att mitt One Tree Hill säsong 4 ska bli färdigt, men det tar lite tid verkar det som. Jag får titta på Vänner så länge. Synd att jag och Danne redan har sett typ alla avsnitt som finns av den serien.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0