Hemkommen

Publicerat: 2009-11-30 Kl: 23:11:47 | I kategori: Min vardag


Nu är jag åter hemma i denna tråkiga stad, Sundsvall alltså. Så tråkigt häääär så jag dör! Fy fan. För varje dag som går så vill jag bara flytta mer och mer... Jag har absolut ingenting att hämta här. Mina vänner bor här, men de har egna familjer och egna liv att leva, och de kommer jag att kunna träffa när jag kommer till Sundsvall minst en gång i månaden. Ja, det är mycket med dethär alltså.

Jag har iallafall haft en mycket trevlig helg med min Danne :) Tågresan ner gick bra och var ganska rolig faktiskt.. Keilie var så duktig, hon gnällde inte en enda gång även fast hon hade grymt tråkigt. Jag skulle nog inte ha orkat sitta på ett tåg och resa så länge när man är så liten! Duktig tjej är hon. På lördagen så var vi och tittade på Dannes futsal matcher. Jag råkade sova lite för länge så vi blev lite sena, men så är det ibland. Sängen var skön :-)

Nu sitter jag och tittar på Faddergalan, Danny uppträdde förut! Snyggingjävel. Vi kom iallafall med tåget till Sundsvall runt 16:10 ungefär tror jag det var? Är inte säker.. Sedan hämtade Erika & Clint upp oss så att vi slapp ta bussen. Sedan begav jag mig ut på lite ärenden innan jag åkte hem igen. Sedan dess har jag bara tagit det lugnt i sängen, tittat på TV och såna saker.

Jag har tänkt att jag ska hoppa in i duschen ända sedan kl 20 ungefär. Men det har inte blivit av ännu ;-) Jag ska ta mig i kragen och duscha nu. Har ju varit ute i regnet så att jag är regnad-på! Det känns inte så mysigt när man ska lägga sig i en renbäddad säng. Imorgon ska jag upp kl 08:00, har massa saker att göra, möten att gå på osv. Klockan 16:00 ska jag hämta Keilie på dagis och vara med henne ett par timmar, laga mat och så med henne. Ska se om jag kanske kan få tvättstugetid kl 19? Det brukar vara omöjligt men kolla kan man ju alltid göra..

Ne, nu är klockan mycket här. Trött är jag. Fyfan ska man verkligen orka duscha?? Ja, jag måste.

Sov gott.


saknar dig redan min danne amor.. vi ses snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0