Digitalkamera

Publicerat: 2009-11-23 Kl: 01:24:46 | I kategori: Min vardag


I julklapp har jag önskat mig och ska få en digitalkamera av min kära mormor :-) Hon frågade häromdagen om jag hade köpt någon ny än eftersom min förra blev stulen, och då jag sa att jag inte hade införskaffat någon ny kamera än så sa hon att hon skulle köpa mig en sådan i julklapp! Happyface. Så efter jul kommer min blogg att bli mer underhållande, det lovar jag ;-) Det är alltid roligare med bilder, så är det ju.

Idag har det varit en tung dag, men man tar sig igenom det också. Tack till Evelina för sällskap iallafall :-) William också såklart. Haha han är så gullig den lilla människan alltså.. Helt galen är han. SÖTNOSjävel!! Puss på honom.

Imorgon har jag tuuuusen saker att göra.. Vet inte riktigt hur jag ska orka med allting? Haha, stackars mig. Jag har inget jobb och när jag en dag måste uträtta lite ärenden så klagar man, ne då men det är ju sådant tråkigt som man alltid behöver göra!

NU NÄR JAG KOM PÅ DET så ska jag ta och skaffa mig ett BankID på en gång så att jag kan uträtta lite ärenden på Försäkringskassans hemsida. Bra där Emma!! Jag är så smart när jag får mina snilleblixtar ibland. Måste gå och hämta min internetdosa NU på en gång så att jag inte glömmer det sen.. Det är lika bra att få det gjort.

Vi hörs imorgon. Hoppas att ni har haft en trevlig helg allesammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0