Trött, sjuk & förväntansfull.

Publicerat: 2009-05-09 Kl: 00:40:49 | I kategori: Min vardag


Hej allihop.

Idag har jag jobbat, varit rätt lungt men jobbigt ändå. Ville bara därifrån. Hade i bakhuvudet att jag har fem lediga dagar framför mig dock, så det fick mig väl att kämpa på lite extra :-)

Efter jobbet så gick jag hem till Sandra en sväng och pussade på Jasmine. Babygirl. Sedan gick jag in på Konsum och köpte ett par tidiningar. Sedan tog jag bussen hem.

Väl hemma så har jag gjort slingor i håret och duschat. Ska föna nu innan jag går och lägger mig. Orkar inteeee, tar så himla lång tid för mitt jävla hår.

Imorgon går bussen till Stockholm kl 08.00 på morgonen. Måste alltså kliva upp runt halv 7 på morgonkvisten för att packa klart allting och göra mig iordning och så. Tur att jag duschade nu på kvällen, annars hade jag fått kliva upp i gryningen. Jag ska sova som fan på bussen. Och ikväll.

Nej, nu ska jag torka mitt barr. Sedan ska jag lägga mig och titta på nyaste Criminal Minds & somna. Kommer att sova som en stock inatt. Är ju förkyld så jag vaknar hela tiden av att jag inte kan andas som folk. Jobbigt är det.

Godnatt.
- Emma


..längtar efter dig älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0