Irriterad idag.

Publicerat: 2009-05-11 Kl: 20:03:27 | I kategori: Min vardag


Idag har jag tvättat alla mina kläder, skönt det iallafall. Alla handdukar och så. Bra. Men annars har det varit en ren jävla skitdag, är så himla irriterad. Vet inte vad det beror på heller, men allt stör mig. Minsta lilla grej får mig att bli galen. Gahh. Vet inte vad jag ska göra för att det ska gå över heller.

Är iallafall ensam nu. Skönt att vara lite för sig själv ibland. En lugn stund helt enkelt... Men jobbigt samtidigt. AAAH. Får ett nervsammanbrott snart.

Nu ska jag gå och göra nånting annat. Skriver när jag är på bättre humör, om jag nu blir det. Hoppas verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0