Tidsfördriv all right

Publicerat: 2009-03-04 Kl: 05:50:38 | I kategori: Min vardag


Vad..

hade du på dig idag? Ett par mörka jeans & en röd hoodtröja

har du gjort under dagen? jag har jobbat, träffat sandra, diskat & städat!

har du för frisyr? uppsatt i en hästsvans med fläta

ska du göra innan dagen är slut? en jävla massa saker, upptagen idag!

har du inte hunnit med idag? Jag har inte ens somnat än

ska du göra imorgon? Eftersom det är onsdag nu, på torsdag ska jag vara ledig!!!

vill du göra i helgen? jag vill vara ledig.. jag är ledig på söndag tack vare simon iaf!

åt du senast? pyttipanna

är det allra bästa med dig? det vet jag inte riktigt sådär på rak arm

gillar du hos dig själv? att jag är så jävla duktig på att.. inte vet jag


När..

vaknade du i morse?  jag vet inte riktigt, sent iaf

är du rädd? när jag går in i min garderob som inte har nån lampa :-(

grät du senast? igår

skrattade du senast? Nyss när jag läste i Alex Schulmans blogg när han hade sett på Parlamentet "Det är så långt mellan skämten att man måste åka taxi emellan dem" hahahahahahahAHAHAHAHAHAHA!!!

var du på fest senast? jag minns inte ens det

var du kär senast? Jag är inLÖV

gjorde du senaste något du egentligen inte ville? idag

gav du en komplimang senast? mig själv nyss


Vem..

kramade du senast? hemliZzz

saknar du? tova & ante :-( mina älsklingar..

kysste du senast? ...

vill du spotta på? det tänker jag ju inte säga här

skulle du vilja se ut som? nån snygg jävel

gjorde dig arg senast? när andra avenyn laggade


Antingen eller..

glass eller godis? glass. B&J COOKIE DOUGH.

morgon eller kväll? kväll

skidor eller pulka? snowboard

julafton eller födelsedag? julafton. no question

häst eller hund? hund. men gillar hästar med

hjortron eller blåbär? blåbär men helst hallon

sol eller bada? sola. jag älskar att sola

röd eller blå? röd



Kan du..

simma fjärilsim? inte vad jag vet - nej.

stå på ett ben? jag kan stå på två ben också ;-)

sjunga riktigt höga toner? kan jag väl, men det låter ju inte så vackert

baka? endast chokladbollar

göra volter? i vatten kan jag göra bakåt & framåtvolt! haha

hoppa upp på en häst med sadel? ja såklart.. utan sadel kan jag också hoppa upp på han! eller hon.

ditt eget mobilnummer? jag har ett grymt minne.. jag memorerar allt som har med nummer & siffror att göra! typ


Har du..

pallat äpplen? jamen det har jag ju gjort faktiskt

tagit en främling på rumpan? haha nää

tappat något värdefullt i toaletten? ja, min mobil

sett en hel porrfilm? Japp.

skrikit åt en lärare? ja vem har inte gjort det

blivit dumpad? ja

förlorat någon nära vän? inte nån som har tvärdött men förlorat vänner har man väl

varit i Asien? Nej. VÅLLULLE




PERSONLIGHET (JAG ÄR)

Blyg: inte blyg kan jag väl säga..

Smart: faktiskt så är jag jävligt smart

Långsam: det beror på tidpunkten på dygnet osv

Stressad: oftast

Tålmodig: absolut inte, värsta jag vet är att vänta

Djup: aah

Öppen: är jag inte

Positiv: försöker att vara

Rolig: japp

Ansvarsfull: försöker att vara det med


VÄNSKAP (JAG HAR)

Svikit en kompis: ja tyvärr

Förlorat en bästa vän: ja det har jag

Sagt att jag älskar en kompis: Ja då. Men inte face 2 face på allvar. jag klarar inte sånt jag

Sovit med en killkompis: ja det har jag gjort ju

Sovit med en tjejkompis: jaa..

Pussat en av samma kön: Ja. Observera PUSSAT. Inte kysst eller hånglat.

Slagit en kompis: Hahah.. jag o vilma gjorde en grym fighting video en gång i tiden, jag spöade skiten ur henne! hahaha kom och tänka på det nu, önskar att jag hade kvar den. jag hade på mig en supergirl tröja & hon en batman tröja eller om det var tvärtom, och så slogs vi hur mycket som helst inne på mitt rum och spelade in allt med min webcam, hahaha. herregud :-D

En kompis som vet allt: Inte precis allt. Men ganska mycket.

Berättat hemligheter: Ja.


KÄRLEK (JAG HAR)

Blivit sårad: Ja det har jag

Haft stadigt förhållande: Aa

Krossat någons hjärta: Ja det har jag gjort

Gett någon ditt hjärta: Det har jag också gjort

"Playat": Nee gud.

Sagt att jag älskar någon och menat det: Ja..



FAVORITER (FAVORIT)

Låt just nu: det är olika beroende på humör och så

Pryl: min nya dator =))

Film: det kan jag inte svara på

Bok: i taket lyser stjärnorna & malin + rasmus = sant

Lärare i skolan: anki och thomas!! träffade jens ryd idag.. haha!

Plats: min soffa och säng

Frukt: äppel och kiwi


ÖVRIGT (JAG HAR)

Sytt: nej

Opererat mig: ja

Cyklat omkull: ahh

Sjungit i duschen: jaa

Hoppat bungyjump: nee men ja vill fan

Fobi för något: ahh jävla spindlar o insekter. jag hatar dom

Sett någon dö: aa ja e mördare.. dödat flera myror osv, hahah

Varit på begravning: ahh en gång. min gammelmormors :( RIP

Sagt att jag hatar någon: ahh



LIVET:

Svart eller vitt: vitt

Rött eller rosa: rosa

Skriva eller tala: skriva, lättare att uttrycka sig i text.

Vatten eller cola: cola wtf

Nagelbitare: när nageln går av så biter ja av den ännu mer

Mobil eller mp3: iPod

Snygg eller charmig: både och.

Lösgodis eller choklad: choklad

Frukt eller grönsak: grönsak

Film eller serie: serie

Festa eller softa: softa

Sommar eller vinter: sommar

Fredag eller lördag: lördag

Ljus eller lampa: ljus

Övervikt eller undernärd: undernärd

Kärlek eller vänskap: både och. 

Bio eller hemmakväll: bio är mysigt me rätt person !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0