Sjukt trött

Publicerat: 2009-03-04 Kl: 11:55:31 | I kategori: Min vardag


Jag har sovit i en timme. Så himla trött nu, redan. Då ska jag alltså vara vaken till sent ikväll. Jag vill sova nu nu nu... Men det går icke. Jag måste duscha och göra mig iordning, sedan ska jag uträtta en massa ärenden. Det snöar också tror jag. När jag precis hade lyckats komma in i sömnen imorse vid 8tiden så skickade min chef ett sms och störde mig så att jag inte kunde somna om igen :-( Så störande. Jag skulle ha haft på ljudlös som jag alltid har i vanliga fall, men var ju rädd att jag skulle tottalsomna och sova över så jag hade inte det denhär gången.

Sitter och gruvar mig. Klockan 12.00 så ska jag duscha.
Tills dess ska jag bara sitta här. Är lite hungrig också, kanske man ska äta innan man duschar, men då kommer jag att dra ut på tiden så mycket.... Rolig läsning detta måste vara för er ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0