Hemma myskväll

Publicerat: 2009-03-08 Kl: 02:03:08 | I kategori: Min vardag


Sitter hemma nu och myser på med lite sällskap :-) Sandra är här också! Hon kom hit förut för att hennes kille skulle ut på krogen. Så att då har jag fått lite sällskap av henne ikväll också här hemma hos mig, det var ju roligt. Känns som längesedan hon var här.

Vi har inte gjort så mycket iallafall.
Myst och varit trötta, nu sitter vi och äter godis och S sitter och her på sig Lypsyl på läpparna och säger "ååh vad skönt, åh" Haha. Jävla dåre.

Nej, jag har ingenting vettigt att skriva här just för tillfället.
Jag försökte få tag på Sebbe men det gick inte så bra :-S Förstår inte varför jag inte kom fram till hans telefon och jag vågade inte ringa hem heller mitt i natten lixom... Synd, vi som skulle umgåtts idag!

Det gick iallafall bra idag på jobbet,
jobbade med cheferna en stund sedan så sa jag att dom kunde gå hem eftersom att det var så lungt så det var onödigt att vi skulle vara 5 st som jobbade och bara stod där och gjorde ingenting. Så det var bara jag Robin & Angelica resten av dagen och det gick väl bra tycker jag. Imorgon ska Simpa jobba åt mig då jag har en massa viktiga saker att göra. Efter det så ska jag tvätta kläder, herregud vad jag bokar tvättider men jag missar dem hela tiden, glömmer bort osv. Men imorgon är det kl 17 på eftermiddagen till 22 så det kan man ju inte missa! Annat äre när jag bokar tid kl 7 på morgonen och på allvar tror att jag faktiskt kommer att kliva upp då. När Lina läser sådana saker i min blogg så tänker hon direkt - Aa jo tjena. Haha. Där dog hoppet direkt. Jag vet inte varför jag har så dålig diciplin då det gäller såna saker, antar att det är för att det är så himla enkelt att skjuta upp utan konsekvenser.

Nu ska Sandra babbla som vanligt,
ställa konstiga frågor & så. Smörjer sina läppar med Lypsyl. Pratar. Smörjer. Sedan fortsätter det sådär.

Sjukt trött är jag iallafall fortfarande
. Längtar som en tok tills jag ska få skalla kudden och somna skönt. Det är inte klokt alltså.. Sandra hjälpte mig att diska all min äckliga disk medans jag stod i duschen. Snällt av henne somfan, men hon klarar inte av att se sånt haha utan att göra någonting åt saken. Perfekt. Ska ta hit henne varje gång jag inte orkar städa och bjuda henne på middag eller något, sedan så kommer hon att få spader på allt skit som ligger överallt och börja plocka och städa och tillslut - tadaaa, så är det skinande rent! Gratis också. Perfect match.

Ha en fortsatt trevlig helg alla :-)
Sov gott.
- Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0