Goddag

Publicerat: 2009-03-13 Kl: 15:57:59 | I kategori: Min vardag


Det var riktigt plågsamt att kliva upp ur sängen imorse kan jag tala om. Låg kvar och drog mig in i det sista! Men jag blev glad när jag klev upp och kom ut iallafall. Möttes av fint väder och jag missade inte bussen, men den var jävligt sen..

Jobbade världens lugnaste lunchpass i 4 timmar och sedan gick jag hem till mormor där jag är nu för att laga hennes dator, som idioten påstår att JAG har förstört. Inte för att den är trasig men hon har klickat på en massa knappar och ändrat i verktygsfältet och skit så att det ser helt stört ut och man hittar ingenting och blir bara irriterad av att titta på det. Men nu har jag grejat till det iallafall, hoppas jag.

Pratade nyss med min mami i telefon, skönt att höra hennes röst :-) Saknar henne sjukt mycket! Love you.

I helgen är jag ledig, woho. Underbart ska det bli kan jag tala om. Ska sova ut riktigt skönt imorgon. Längtar dit.

Nu ska jag titta på Andra Avenyn tror jag, hemma går det ju fan inte ens att logga in på msn. Idiotinternet.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0