Lista

Publicerat: 2009-06-14 Kl: 00:15:19 | I kategori: Min vardag


Jobbar som en jävla dåre. Känns som att jag bor på jobbet för tillfället. Hinner inte mer än hem och duscha, lägga mig och sova innan jag ska upp och iväg till jobbet igen. Det suger verkligen. Jag är så utmattad nu så jag inte vet vart jag ska ta vägen, kunde inte ens stå upprätt idag för jag har så ont i hela kroppen och är slut både fysiskt och psykiskt av dethär.. Skit jobb!

Aja, här kommer iallafall en liten lista innan jag ska hoppa i säng :-)

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
har haft i tungan sen jag var 14, aldrig i näsan.. aj!!
2. Vara seriös än rolig ? - beror väl på i vilket sammanhang?
3. dricka röd eller grön mjölk ? -  grön gillar jag mer. uppväxt med det kanske därför
4. brinna upp eller drunkna ? - jag har hört att det är en skön befriande känsla precis innan man dör när man drunknar!
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? förälder

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
ja det är jag :-)
2. sol eller måne ? - sooool, alla gånger
3. vinter eller höst ? - vinter
4. vänster eller höger ? - vänster
5. solit eller regn ? - sol såklart. soldyrkare #1
6. vaniljglass eller chokladglass ? - choklad

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
00.12
2. fullständiga namn ? - Emma Maria Strandh
3. Vart vill du bo ? - något varmt skönt land
 4. hur många barn vill du ha ?- två stycken
5. vill du gifta dig ? - självklart
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - skär den
7. har du ätit sushi ? -  nej, kommer aldrig i mitt liv att göra det heller. fy fan
8. lyssnar du på nu ? - ingenting, musik inifrån rummet bredvid...
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - inga
10. humör ? - trött som en mongolid...

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
yes det har jag gjort
2. sjungit ? - haha jaa..
3. blivit kramad ? - det har jag också blivit
4. känt dig fånig ? - nej det tror jag inte faktiskt
5. saknat någon ? - ja hela dagen!
6. dansat galet ? - hahah japp
7. klippt håret ? - nej du, inte detta dygn
8. gråtit ? - nej
9. ljugit ? - nix
10. blivit kysst ? - yes

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? -
det har jag, men det var många år sen
2. har du en hund ? - nej inte längre. saknar mina två älsklingar så sjukt mycket! ante & tova. älskar er
3. sover du helst sj eller med någon ? - hatar att sova själv. vill sova med min älskling alltid.
4. tror du på spöken ? - utan att tveka en sekund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0