Tröttsamt

Publicerat: 2009-07-15 Kl: 01:59:41 | I kategori: Min vardag


Idag har varit en otroligt seg dag. Jag vaknade ganska sent på dagen, det blev så himla sent inatt så att det är inte så konstigt ioförsig. Men det var skönt att sova ut riktigt! Men hade så ont i ryggen när jag vaknade. Har ofta ont i ryggen these days, undrar varför? Är det sängen det är fel på, kanske? Det misstänker jag. Fjädringen är väl inte i toppklass kan man säga. Saknar min egen säng sjukt mycket. Den är underbar att ligga i :-) Ny och fräsch och skön.

När jag klev upp så gick jag ner och satte mig och tittade på TV. Slappnade av. Kollade mobilen, hade fått en massa sms och missade samtal som vanligt. Folk förstår inte att jag inte är vaken kl 9 på morgonen särskilt ofta ;-) Hehe. Så då ringde jag upp alla som hade hört av sig. Pratade med Gun, Evelina & Sandra.. Sandra ville att jag skulle komma hem till henne och käka middag. Perfekt tänkte jag eftersom att jag ändå var hungrig! Köpte med mig Bearneisesås (stavas det ens så?) och tog bussen ner till stan där jag mötte Sandra. Hon var så seg så vi höll på att missa den, men det gjorde vi inte tack och lov. Så vi for till Ica och köpte diverse saker som hon behövde köpa. Sedan promenerade vi en lång och plågsam väg hem till henne. Sjukt jobbigt för att påsen  var så satans tung! Samtidigt som Sandra skulle stanna femhundra gånger och vila. Dåre.

Efter att vi lagat maten och käkat så tog vi det lugnt i soffan en stund, myste på. Blev tråkigt att bara sitta och glo så vi gick ut på en liten promenad, denna gång utan en massa tunga saker att bära - så det gick lite lättare då. Hehe. Skönt väder har det varit idag & ikväll! Härligt härligt...

Jag tog 22 bussen hem hit, var tvungen att fixa min garderob och städa och så för det är visning imorgon. Så det blir att kliva upp med tuppen. För att vara lite mer exakt ungefär vid 08.00. Fyfan. Kommer att bli plågsamt. Men det var  ju inte ens en vecka sedan jag gjorde det sist, då vi åkte till Paradisbadet!

Nu ska jag ropa på min man så att vi kan lägga oss och sova. Han har laddat ner Baksmällan, har hört bra saker om den så det ska bli roligt att se!

Morgondagen ska spenderas först hemma hos mormor. Sedan får vi se vart dagen tar mig :-)

Sov gott allihopa.
- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0