Ny design!

Publicerat: 2009-07-21 Kl: 00:37:05 | I kategori: Min vardag


Som ni kanske lägger märke till har Frida gjort en ny design åt mig :-) Har dock inte någon header än, hittade inga bra bilder så vi väntar med den så länge! Detta funkar i väntan på någon användbar bild...

Idag har varit en stressig dag kan jag tala om. Sov till ungefär 12-tiden, klev upp & gick ut och mötte Gun och pratade med henne en sväng. Sedan hade jag tvättstuga, sjukt tärt men sånt som måste göras! Tog en tripp till Nacksta, närmare bestämt hem till mormor för att äta lite mat och hämta en resväska. Tror dock att den kan bli lite för liten, men jag får väl låta bli att packa så mycket då.

Imorgon kl 16.30 åker jag till Stockholm. Ska bli skönt att komma iväg, verkligen. Så tråkigt att bara se samma saker dag ut och dag in här i skit-Sundsvall. Blä. Hatar att det aldrig finns något roligt att göra här. Även om det kanske inte är superduper roligt i Sthlm heller så är det iallafall ett skönt miljöombyte. Det gillar jag.

Nu måste jag sätta igång med packningen. Missade sista bussen hem från Nacksta så Rickard & Danne fick komma och hämta mig. Det tackar jag för. Annars hade jag behövt gå, hade aaaldrig orkat det. Speciellt inte med en tung resväska att släpa omkring på.

Vi får se om jag uppdaterar nåt nerifrån Stockholm, tveksamt eftersom jag inte tar med mig min laptop. Danne får ha den här hemma istället. Blir så tungt att bära på, plus att jag inte är säker på ifall Inga-Maria har internet. Tvivlar starkt på det. Och om hon har det, så har hon nog en dator också vilket betyder att isåfall kan jag låna den.

Kommer sakna min älskling så jävla mycket... :-( Är inte van att vara utan honom flera dagar i sträck! Buhu. Men det kan vara bra också att sakna lite, har jag hört.

Xoxo.
Emma

Kommentarer
Postat av: Frida

ha så kul i stockholm :)

2009-07-21 @ 07:57:19
URL: http://www.fridasendelbach.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0