Födelsedag och regn

Publicerat: 2009-07-19 Kl: 23:03:29 | I kategori: Min vardag


Hej på er alla.

Dagen började imorse med att jag hade glömt bort att Nana fyllde år idag, och att vi skulle dit på kalas. Fan vad jag är glömsk. Men det var bara att göra sig iordning och så åkte vi dit. Det var trevligt såklart med en massa folk och massa barn. Grattis till Nathalie iallafall :-)

Efter kalaset så åkte jag med Gladys hem, Danne drog tidigare för att han skulle träna. Väl hemma så gjorde jag inte speciellt mycket, tog det lilla lugna. Åt lite mat och så.

Nu på kvällen har jag varit ute och åkt lite bil med min älskling, hans kompis & Sebbe. Var iväg och träffade Sebbes pappa också, roligt för jag har inte träffat honom på länge!

Nu sitter jag och tittar på Harry Potter och den flammande bägaren. Robert Pattinson är med i den ju. Så jävla snyggggg.. Han är dock inte lika fin i denhär filmen som han är i Twilight. Men det duger ;-)

Ska fortsätta titta nu. Sedan ska jag ta en dusch och lägga mig och sova.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0