Sen natt, igen

Publicerat: 2009-01-24 Kl: 02:47:18 | I kategori: Min vardag


Sällan jag inte går och lägger mig i tid. Jag orkar inte... Känner inte för att sova direkt. Eller, egentligen gör jag det. Egentligen vill jag bara sova tills allt blir bra igen. Men det är lite svårt. Världen snurrar ju ändå. Eller hur.

Nu ska jag iallafall lägga mig, eller jag ligger redan, men jag ska kolla på nya 90210. Nyss tittat färdigt på oth, skit bra var det :-) Mina älsklingar!!! Det slutade fett spännande på Beverly Hills förra gången, men den serien är alltid lika bra varje gång man tittar på den.

Imorron ska jag jobba. Jag vill ha skjuts dit. Jag vill inte ta bussen.

- Emma Strandh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0