Inte lagt mig än

Publicerat: 2009-01-20 Kl: 02:43:13 | I kategori: Min vardag


Jag sa ju det. Jag visste att jag inte skulle gå och lägga mig. Hahaha. Men jag har hållt på och fixat med en massa andra saker. Har färgat ögonbrynen, målat på såntdär stärkande skit på naglarna. En massa annat har jag också gjort :-) Men NU ska jag faktiskt lägga mig i soffan och titta på film. Tänkte se Wallander - Fotografen. Jag vet att jag har sett den förut, men jag har sett alla Beck & Wallander, så det är ingen idé att försöka hitta någon som jag inte har sett. Då får jag nog söka ett bra jävla tag.

Om jag inte kan somna så uppdaterar jag igen. Jag måste köpa en ny dator alltså. Inte bara för att jag vill - jag måste. Min dator är helt störd och den slår av mitt i allt. Den varnar inte innan heller med något ljud eller så. Den bara dör rakt av. Sedan går den inte att slå på förrän efter ett tag. Varför är det så! Jag blir galen. En ny dator ska inhandlas så fort som möjligt. Dethär går inte längre.

Godnatt. Kanske.

- Emma Strandh







Kommentarer
Postat av: Josefin

shit! ja som trodde jag hade sett alla wallander, den måste ja se :P

2009-01-20 @ 13:20:01
URL: http://www.nbtcrew.devote.se
Postat av: :S

Du betér dig mer som en kille än en tjej..

2009-01-20 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0