Hahahahahahahahaha

Publicerat: 2009-01-20 Kl: 00:31:19 | I kategori: Roligt


Satt och läste lite gamla blogginlägg som jag har skrivit och så... Så hittade jag dethär och jag håller på att kvävas av skratt. Hahahahahaha.

Dagens citat: (Jag Ewe och Sandra sitter och pratar om att Ewe borde plantera blommor och frön osv)
Jag: Men du måste plantera nu innan vintern så att det hinner blomma upp till nästa sommar.
Ewe: Nej det är bara om man ska så frön. Men blommor behöver man bara sätta i rabatten så kommer de upp nästa år
Jag: Ok. Jag visste inte det.
Sandra: När jag får barn... Då ska jag plantera ett familjeträd.
Jag & Ewe: Va? Vad menar du nu?
Sandra: Ja men ett såntdär familjeträd.
Jag: Vad menar du nu för träd?
Ewe: Vet du hur lång tid det tar för ett träd att växa? 100 år ungefär.
Vi igen: Vet du ens vad ett familjeträd är för något Sandra?
Sandra: Ehh.. Ja.. Det kan vara på papper och så kan det vara ett träd.
Vi: Nej. Alla har ett familjeträd. Det har man även om man inte har barn. Bäbisar har det. Alla har det. Det är bara en typ lista med alla i ens släkt och vem som kommer ifrån vilken person och vilka som har fått barn som sedan har fått barn som sedan fått kusiner osv.
Sandra: Jaha... Ok.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0