Circus

Publicerat: 2009-01-12 Kl: 13:09:42 | I kategori: Min vardag


Hej bloggen.

Circus är nog en av Britneys bästa skivor :-) Suverän är den.

Inatt när jag skulle lägga mig och sova - efter att jag hade skruvat klart på alla skruvar i hela lägenheten med min skruvmejsel, ville ju bara försäkra mig om att dom satt fast riktigt - så kollade jag på 90210. Vad tror ni händer då? Jo min dator blir överhettad så den lägger av. Då blev jag så sjukt rädd, haha. Jag är en jävla tönt. Men det var bra iallafall. Efter fyra försök att få på den igen så la jag ner projektet. Då somnade jag på 2 röda.

Nu vaknade jag halv 13. Rökte min morgoncigg och tittade på utsikten, haha. Södra Berget lixom. Nu ska jag göra mig iordning och vänta tills Alexis ska hämta mig. Börjar 16. Har precis övertalat Simon om att han ska jobba åt mig på torsdag ;-) Bra så. Då kan jag gå på Ikea med min sötis mormor. Hon ringer hela tiden och är orolig att jag inte lever. Hon tror att jag ska dö här. Så sa jag till henne att jag håller på att bli sjuk: "Men Emma... Ska du inte komma och bo hos mig då om du håller på att bli sjuk så jag kan ta hand om dig" Haha gullig är hon. Så vi ska på Ikea på torsdag o köpa "hushållsgrejer" ;-) Soft. Trodde jag inte kunde följa med eftersom jag bara jobbar som en idiot hela tiden, men eftersom jag har en grym övertalningsförmåga så övertalade jag simfoten! Bra där. Tack för det.

Nu ska jag äta frukost.

xoxo
- Emma


..you were my homie, lover and friend


Kommentarer
Postat av: Simon

övertalnigsförmåga.. pfft, jag vill jobba så de va inte så svårt att övertala mig haha!

2009-01-12 @ 13:11:35
Postat av: kompis

du vart rädd mitt på kvällen?ÄNDÅ KUNDE DU INTE SVARA NÄR MAN RINGDE 2 GGR ELR SVARA PÅ ETT SMS och få besök av en kompis som ville hälsa på dig???du kanske hade annat fin besök?annars skulle de gärna passa sig att höra tillbaka till mig när det duger med besök?BRA!!/VILMA.puss puss

2009-01-12 @ 22:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0