48 timmar

Publicerat: 2009-01-11 Kl: 23:24:36 | I kategori: Min vardag


Hej bloggen.

48 timmar har jag jobbat denna vecka. Sjukt trött är jag... Ska snart gå och lägga mig på soffan & titta på nån film eller nånting. Har en jobbig känsla som jag lyckats förtränga länge nu, men ibland kommer den fram och då är den sjukt jobbig att handskas med. Men vad ska man göra. Det är bara att låta den finnas där och vänta tills den går över. Jag borde egentligen gå ner och boka tvättstugan, men jag orkar inte det nu. Jag är alldeles för trött.

Imorse vaknade jag kl 11.30 av att Simon ringde och sa att han stog utanför och väntade. Såklart hade jag sovit över. Sällan... Tur att jag fick skjuts iaf :-) Annars hade det blivit svårare. Men men. Avklarade min sjukt långa och jobbiga dag, och sedan skjutsade Alexis mig på en massa ställen. Tack för det. Men nu är jag hemma iallafall. Ska lägga mig på soffan och mysa snart. Ska bli härligt :-) Önskar att jag hade chips eller nånting. Vore smarrigt.

Nej, nu orkar jag inte mer.

So long.


*saknar dig mer och mer för varje dag som går



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0