100 frågor

Publicerat: 2009-01-04 Kl: 05:23:41 | I kategori: Min vardag


Jag vet att Evelina kommer att ÄLSKA denhär listan ;-) Och läsa den, naturligtvis.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Emma, Pemmen & hurru

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Min styrka. Utan den hade jag inte varit här idag

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Min stolthet (inte alltid, men ofta)

4. Detta är jag rädd för:
Framtiden

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Obegränsat med pengar, snus, min mamma

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Kliva upp i tid, skita i att tvätta håret om jag duschar, vara utan cola ;)

7. Detta tycker jag om att göra:
Många saker... Bl.a. vara med mina kompisar, sova, sola,
osv osv osv.

8. Detta vill jag göra just nu:
Jag vill bara somna just nu... Ska ju snart upp god damnit

9. Bästa känslan:
När man är stolt över sig själv

10. Värsta känslan:
Att bli sviken

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Älskar man en person så gör man det vad dom
än har för egenskaper. Så är det.

12. Är jag kär just nu?
Nej. Kär kan jag väl inte påstå att jag är

13. Jag vill gifta mig:
Jag ville det förut men jag är inte så säker längre.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Resa överallt, och att mina drömmar ska uppfyllas

15. Min käraste ägodel(sak):
Måste nog säga min lägenhet ;)

16. Något jag vill ha i present:
Presenter har inte så stor betydelse anymore.
En dator kanske

17. Detta har jag på mig just nu:
Trosor

18. Favoritkläder:
Jeans, linne, en hoodtröja & mina reebokskor

19. Favoritdjur:
Hund, alla kategorier

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Hip hop

21. Favoritlåt just nu:
Britney Spears - Womanizer, och Circus.
(haha so much for hiphop right..)

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligast - svenska, tråkigast - matte

23. Stjärntecken:
Lejon

24. En bok jag älskar:
Jens Lapidus - Snabba cash

25. En film jag älskar:
Twilight

26. Tv-program jag gillar:
One tree hill

27. Favoritdoft:
Min "hemma" lukt..

28. Detta äter jag gärna:
Pasta Carbonara

29. Dricker helst:
Cola

30. Favoritgodis:
Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Kreta tror jag

32. Färg på mina ögon:
Gröna

33. Min längd:
157 cm

34. Jag tror på:
Mig själv

35. Jag spelar:
Poker

36. Person jag beundrar:
Vet inte riktigt...

37. Så här bor jag:
Just nu med mormor, snart i en egen lgh :-)

38. ??
kk

39. Det här tänder mig:
Många saker, men det skulle jag inte kunna skriva ut här tyvärr ;)

40. Det här gör mig avtänd:
haha..

41. Favoritfärg:
rosa

42. Favoritcitat:
What goes around comes around

43. En hemlighet jag vet:
I keep my secrets

44. Bästa present jag fått:
Ett armband jag fick förra julen

45. Senast köpta skiva:
Meen 1OOOO år sen

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina ögon

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Min lilltå som är fuuuul

48. Udda förmåga/egenskap:


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
En säl

50. Vad lyssnar du på just nu?
Rösten i mitt huvud

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
orkar inte skriva

52. Var är dina föräldrar födda?
Sundsvall

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Minns fan inte

54. Vilken är din favoritrestaurang?
McDonalds ;-)

55. När badade du i en pool senast?
I somras

56. Har du varit med i någon skolpjäs?
Japp

57. Hur många barn vill du ha?
2 kanske

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Finns massa dåligt. dansband t.ex.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Ja, om hundra år ju

60. Vad har du för TV-kanaler?
Men ähh det vanliga!

61. Har du åkt moped någon gång?
Jadå

62. Har du busringt någon gång?
Hahaha ja med Vilma

63. Har du fått felparkeringsböter?
Nee, kan ju inte ens köra

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump?
JA :D

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Kalmar, i Sverige alltså

66. Har du en egen trädgård?
Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Family Guy och Simpsons

68. Kan du alla orden i nationalsången?
Ja

69. Badkar eller duschkabin?
Badis

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Twilight, ju

71. Favoritpizza?
Vesuvio

72. Chips eller popcorn?
Chippar

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Använder inte läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Haha, folk röker cigg - jag röker jordnötter

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
nee

76. Apelsin- eller äppeljuice?
Båda

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Lina. Fast vi tog hem skiten

78. Favoritchoklad?
Apelsin krokant

79. När röstade du senast?
Aldrig

80. När åt du en hemodlad tomat sist?
Har nog aldrig gjort det, kommer ju från Nacksta

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Ja

82. Är du bra på matlagning?
Nej :(

83. Klarar du att tanka själv?
Filmer och låtar ja - en bil, nej

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV?
Hahaha. Behövs inte. Sånt sköter mormor!

85. Pepsi eller Coca Cola?
Men det vet ni ju redan

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Ja, arbetskläder

87. Vad var det senaste du handlade?
En cola

88. Har du kräkts offentligt?
Ja :\

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Både och

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej

91. Har du ringt något betalnummer?
Japp

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja :-) Om man har distans till det

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
William

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
HAHA. Nej

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Hatar mobilsvar och använder det inte ;)

96. Vad har du i din väska?
Massa

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Ser på OTH

98. Vad är du tacksam för idag?
Inget

99. Var hittade du den här listan?
Nån som Frida hade länkat till

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Det var nästan döds-varning på denhär kan jag tala om.. Så - ingen.

Kommentarer
Postat av: ewe

men tror du NÅN kommer läsa den?? Aaa nån som sitter och är dödligt hemligt kär i dig, med andra ord BESATT som vill lära sig ALLT om dig. Fast du skriver ju en lista varje dag så inte ens han kommer läsa denna. Kanske kinesen?? För att se om du börjat dejta;)

2009-01-04 @ 09:23:43
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Lina

For your information så läste jag hela! :p Fast jag är inte kär i dig emma

2009-01-04 @ 14:55:17
URL: http://linepin.blogg.se/
Postat av: vilma

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Hatar mobilsvar och använder det inte ;)



"Använder det inte"?det är det ENDA som används när man ringer dig,sopa<3

2009-01-06 @ 02:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0