Skön ledig onsdag

Publicerat: 2009-02-25 Kl: 17:28:18 | I kategori: Min vardag


Hej på er.

Idag har varit en helt perfekt underbar dag tycker jag. Trots att jag missade tvätt tiden imorse, igen. Jag är så klantig och glömsk med tider. Sedan nu jobbar jag ju hela tiden så när fan ska jag hinna tvätta då? På lördag är jag ledig men då ska jag göra en sak med mamma.. Skulle viljat jobba, Simon bad mig att ta hans pass men jag kan verkligen inte eftersom jag lovat morsan att jag ska hjälpa henne. Hade velat tjäna pengar :-) Vill jobba som ett cp denna månad så att jag får mycket lön nästa... Blir lite mer motiverad eftersom jag inte fick speciellt hög lön idag. Dåligt men det är tur att jag har en underbar person som hjälper mig!

Nu ska jag strax ner på apoteket och handla rengöringsgrejer till ansiktet som jag verkligen behöver, annars blir det inte roligt. Jag har varit utan nu i nästan två veckor och det börjar märkas kan jag tala om. Tur att de inte är så dyra iallafall! Ska köpa rengörings sånt man tvättar ansiktet med, ansiktsvatten & hudkräm. Det blir finfint det.

Efter stan ska jag åka bort till Nacksta en sväng och gå till mormor. Har lite räkningar som hon ska kika lite på :-) Hon är snäll hon. Hoppas hon betalar dem! Haha. Gud jag har sååå mycket räkningar som jag inte har råd att betala. Hur fan ska jag göra? Jag förstår inte. Men hyran är ju viktigast, såklart. Annars har jag ingenstans att bo. Men hyran struntar jag aldrig i att betala. Aldrig.

Jag funderar på ifall jag ska skriva till min kära moder och fråga om jag får komma bort och sola. Men jag har ju sminkat mig idag! Fan. Inte varje dag det händer, haha.

Nej, nu går bussen snart. Jag orkar fan inte gå ner till stan. Hur lat är jag då, va!? Oh my..

- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0