Irriterad

Publicerat: 2008-09-09 Kl: 22:25:24 | I kategori: Min vardag


Fan vad irriterad jag är.

Dagen började ganska bra, hade fått ett sms av chefen & Evelina när jag vaknade, som bad mig komma 2 timmar tidigare för det hade blivit kaos i schemat.. Så det gjorde jag, man måste ju ställa upp ;) hehe. När jag väl kom så stog Fredrik och Lailia och surrade med mig och Ewe i en halvtimme så då hade jag lika gärna kunnat komma halv 3, haha. Men det var trevligt det med.. Skrattade som fan. Dagen gick iallafall bra, ända tills ikväll när det blev en massa problem med pengar och skit.. Men det löste sig iallafall!

Efter jobbet gick jag på Ica och handlade lite nödvändiga saker som jag behövde. Sedan gick jag hem, duschade jag nu sitter jag här och väntar på att Sex and the city ska börja. Är så jävla arg och irriterad också så jag håller på att gå under.. Suck. Hoppas det går över. Blir bara irriterad när man alltid ska ställa upp sedan så skiter folk bara i en när man själv behöver hjälp och så.

Nu ska jag avreagera mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0