Jobbigt

Publicerat: 2008-10-30 Kl: 00:39:04 | I kategori: Min vardag


Denhär dagen har varit en såndär dag som verkligen har tärt på mig. Jag känner mig helt utmattad både psykiskt & fysiskt. Fyfan vilket jävla liv man lever. Men skit i det nu. Jag klarar mig. Alltid.

Utöver allt negativt så har inte så mycket hänt idag. Älsklingen har varit & spelat fotbollsturnering hela dagen, dom kom etta och vann :D Grattis älskling!! + laget då såklart, haha. Sedan har jag städat klart det som jag inte orkade förut, och så har jag duschat och gjort iordning mig. Jag som nästan aldrig brukar sminka mig och så... Så gjorde jag det idag bara för att, men så har jag bara varit hemma. Eller, jag har varit med Sandra nere hos henne & så har vi varit på Ica. Sedan åkte jag Kerstin Lasse & Sandra ner på Swedbank för jag skulle ge Sandra 50kr.. Sen skjutsade vi henne till tågstationen för hon ska till Borlänge. Så nu får jag lugn & ro i några dagar ;) Hehe.

Imorgon jobbar jag.. Jobbar fyra dar i rad nu, kommer bli jobbigt som satan eftersom allt är som det är. Men vad ska jag göra då, jag behöver ju pengarna. Egentligen skulle jag bara jobba fredag lördag söndag, men Jonas ringde idag och frågade om jag ville jobba kväll imorgon, så då sa jag ja :) Med honom och Ewe. Och då går det alltid bra.. Inte en massa tjaffs och skrik och såntdär som kan förekomma på mitt arbete vissa gånger. Så imorgon blir det skönt.

Sedan ikväll har vi bara myst och så, varit med lite folk och softat här och så. Danne är ute nu med en polare & åker bil, de ska åka och käka tror jag men jag pallade fan inte följa med.. Är alldeles för tärd för det. Ska se sista avsnittet av Andra avenyn och se ifall det går att tanka senaste One tree hill avsnittet. Den som lever får se, heter det ju!

Godnatt mina kära läsare. Börja kommentera för helvete. Jag blir less när det är skitmånga som läser men typ ingen kommenterar, varför är det så? Om ni inte har något att säga om det jag skriver, varför vill ni överhuvudtaget ens läsa det då? Jag fattar inte. Men aja. Det är ju upp till er. Inte mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0