Äntligen solat.

Publicerat: 2008-10-08 Kl: 20:38:14 | I kategori: Min vardag


Jag har planerat varje dag i ca 2 veckor nu att jag ska gå och sola. Men det har aldrig blivit av. Antingen så har jag inte kommit ifrån jobbet förrän jättesent, så då har jag varit för trött. Eller så har jag inte orkat. Eller inte haft några pengar. Men idag blev det äntligen av! Skönt som fan var det. Har ju inte solat på tusen år så jag är blek som en död människa. Men nu ska det bli ändring på det ;) Jag hatar att vara blek. Det är fult och man känner sig äcklig och ofräsch tycker jag.

Nu kom jag nyss hem. Gick förbi ICA på stan och köpte Red Bull till mig och Danne och en Vecko Revyn som jag kan läsa sedan när jag har tråkigt. Bra bra. Vill köpa Jens Lapidus andra bok, men jag hittar den ingenstans. Den finns nog bara i bokaffärer... Typ Bokia. Får väl gå dit och leta.

Imorgon efter jobbet så ska jag åka ner på stan med Ewe. Vi slutar samtidigt så det är ju bra. Ska köpa en sak åt henne, sedan ska vi gå och sola :) Bra för mig, om man solar två dar i rad så blir man ju brun snabbt. Skönt. Också ska jag förbi Swedbank och sätta in pengar på mitt konto, och sedan ska jag förbi Apoteket och köpa några krämer och sånt till ansiktet som jag har velat haft länge men aldrig kommit iväg ner på stan och köpt det.

Nu ska jag kolla på andra och tredje avsnittet av Andra Avenyn, såg aldrig det igår... Kollade bara på One tree hill och Prison Break, sedan somnade jag och Danne spelade Fifa 09 som han laddade ner igår och blev helt kär i... Jobbigt, han ockuperar datorn!!:P Närå, han får spela så mkt han vill.. :)

Kanske skriver mer senare ikväll. Nu ska jag slappna av och lägga mig på sängen och se på AA innan jag ska duscha och sedan gå och lägga mig. Känns som att klockan är typ tolv fastän den inte ens är 21. Jaja. Blir en tidig kväll iallafall. Det känner jag på mig.

Ciao

Solarium! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0