The streets

Publicerat: 2008-11-24 Kl: 05:39:05 | I kategori: Bilder


Jag kan inte somna. Förvånande. Inte direkt. Jag har legat och kollat på The Streets igen & jag blir som en litet barn på julafton. Fyfan vilken grym film. Jag dör. Jag blir på riktigt helt paralyserad av filmen. Allvarligt. Jag ska se den varje kväll from now on.

Imorgon är jag ledig. Och jag är vaken nu. Har ont i mina ben så jag vill ta livet av mig.. Så jag vill kunna somna så jag slipper ha så förbannat ont men det går ju inte nu. Har försökt sen typ kl 24. Men men. Får väl sitta vaken då som en höna i gryningen.
Eller nåt.

Jag kan inte sluta tänka på och facineras över filmen alltså. Jag har sett den förut men har inte fastnat för den förrän nu. Shit. Scenen på slutet. Wow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0