She aint got no money in the bank

Publicerat: 2008-11-25 Kl: 21:29:40 | I kategori: Min vardag


Haha. Dom sjunger så i en låt på Step up 2.. :) Tittar på den hela tiden, haha.

Nu ska jag gå ner på Ica och handla lite småsaker som jag tycker att jag kanske behöver ikväll. Ville åka och sola men jag bangar ikväll, tar det imorron istället. Orkar inte nu... Åka buss & allt. Jobbigt ju. Ska vara med Ewe om ett tag, sedan kommer Danne ikväll efter Champions Leauge :) Mysigt. My D, älskar dej.

Dethär fick jag hem idag i brevlådan :) Skitsöta och passar perfekt.. Tur det, har haft lite otur med sånt på senaste tiden.
Äh. Det funkar inte att ladda upp bilder, har försökt hela dagen men det funkar ju fan inte. Får visa senare när det fungerar som det ska! Men then again, det gör det ju aldrig.


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0