Segast

Publicerat: 2008-11-23 Kl: 14:51:41 | I kategori: Min vardag


Gud vad trött och seg jag är idag. Kan jag lova er. Men det går väl över, förhoppningsvis. Jag har inte sovit något bra inatt. Vaknat flera gånger. Därav huvudvärken, antar jag. Jobbigt.

Nu ska jag klä på mig och göra mig iordning och åka till Granloholm och träffa mr.D :) Saknat honom... Vi ska gå och äta nånstans, jag är inte hungrig ens men det får jag väl se till att bli då. Om jag ska sova där så vet jag inte riktigt hur jag ska bete mig när det är Andra Avenyn ikväll? Så. Nu är saken biff. Snackade med Renzo och jag ska låna hans dator. Tack för det.

Det var mysigt hos Ewe igår. Hon hade gjort KAKDEG så jag satt och åt med sked. Haha, det blev lite starkt efter en stund så då ställde jag in den i kylen igen. Men det var gott! Nästan som Ben & Jerrys ;)

Åh gud. Jag såg Step up 2 igår igen. Fan jag älskar den filmen. Allvarligt när dom dansar på slutet så ryser jag i hela kroppen. Fy fan i helvete. Vilken jävulskt bra filmjävel...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0