Nu så.

Publicerat: 2008-11-22 Kl: 15:49:03 | I kategori: Min vardag


Nu har jag tid att slänga in ett inlägg lite snabbt här... Det har varit en jobbig morgon so far. Tant Rosa (hahaha, vad fult. Dom sa så på SATC en gång) är på besök och det är jobbigt & gör så jävla ont... Sen är allt annat i dethär hemmet jobbigt också. Suck.. JOBBIGA IDIOTER.

Nu ska jag gå ner på Ica & köpa tamponger och choklad. Är så sugen. Sedan ska jag förbi Ewe en sväng också. Jag hade fan gärna jobbat idag istället för att vara hemma. Jag håller på att ladda ner Andra Avenyn säsong 1 :) KUL! Jag vill att den ska bli färdig snart. Sandra blev nog gladast när hon fick veta det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0