Lista

Publicerat: 2008-11-24 Kl: 05:49:56 | I kategori: Min vardag


SKULLE DU HELLRE...
1. Pierca näsan eller tungan? Har piercing i tungan
2. Vara seriös eller rolig? Just nu? Vet inte.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön
4. Brinna upp eller drunkna? Drunka. Folk säger att det är skönt ju.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Förälder.

SVARA ÄRLIGT...

1. Tycker du om någon? Ja :)
2. Vem vill du kyssa nu? Danne
3. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? Jag vet inte. Ska tänka på saken.
4. Vänster eller höger? Höger
5. Vad är du beroende av? Nikotin och Cola
6. Vaniljglass eller chokladglass? Choklad ;)

OM DIG...
1. Hur mycket är klockan just nu?
05.46
2. Fullständigt namn? Emma Maria Strandh
3. Vart vill du bo? I något varmt land.
4. Hur många barn vill du ha? Två.
5. Vill du gifta dig? Ja, kanske det.
6. Rullar du spagettin eller skär? Skär.
7. Har du ätit sushi? Nej. Kommer aldrig att göra det heller.
8. Favoritglass? Ben and Jerrys Cookie Dough
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? Ingen flinga.
10. Humör? Trött, less.

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1. Pussat någon?
Nee.
2. Sjungit? Tror jag nog icke att jag har.
3. Blivit kramad? Nej det har jag inte.
4. Känt dig fånig? haha, jaa..
5. Saknat någon? Ja
6. Dansat galet? Haha, japp
7. Klippt håret? Nej det har jag ju inte gjort idag då.
8. Gråtit? Ja litegranna kanske
9. Ljugit? Nej.


GREJER...

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? JAA. hahaha
2. Har du hund? Japp. Sandrettes Antique Ante ;) Heter min dog.
3. Tycker du att du är attraktiv? Inte vet jag
4. Sover du helst själv eller med någon? Med någon. Med Danne.
5. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Cola tror jag. Och ett minikylskåp så jag kunde cool it ;)

Kommentarer
Postat av: carro

"4. Brinna upp eller drunkna? Drunka. Folk säger att det är skönt ju. " hahaha, de där lät inte så smart. :D

2008-11-24 @ 13:08:54
URL: http://carrris.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0