Jobbat

Publicerat: 2008-11-25 Kl: 18:46:46 | I kategori: Min vardag


Igår på morgonen så åkte jag till Danne. Kunde inte sova så jag åkte dit och var med honom :) Men det tog inte lång tid innan jag somnade ska jag tala om. Haha. Sov hela dagen och var vaken på natten. Sedan somnade jag vid 5 tiden imorse igen och klev upp kl 9. Pussades lite med D och åkte till Nacksta.

Mötte Evelina utanför min port för hon hade varit och lämnat W på dagis, sedan gick vi till jobbet. Gått bra och jobba idag! Blev positivt överraskad, trodde att jag skulle jobba till 19 men jag slutade redan kl 16 :) Underbart. Åkte ner på stan en snabbis med Tobbe, sedan åkte jag hem direkt igen.

Nu ligger mamma & Ante och myser i min säng och kollar på TV. Ante är mongo, han ligger och låter hela tiden och grymtar, hahaha. Han tycker det är mysigt! ;)

Ska hoppa in i duschen, man känner sig lite äcklig efter en dag på jobbet. Så det ska bli skönt! Uppdaterar senare igen.

Saknar dej Danne. I love you baby

Xoxo /Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0