Jag orkar inget mer

Publicerat: 2008-11-20 Kl: 21:31:28 | I kategori: Min vardag


Gud vad less jag är på allt och alla människor som lever. Speciellt min mamma, hennes pojkvän & min fitt mormor. Jävla skador allihopa. Är på så jävla dåligt humör så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tobbe har dragit och nu är jag helt ensam. Jobbigt. Men jag klarar mig väl. Hoppas jag.

Ska iallafall gå till Ewe en stund nu så jag får lite annat att göra & tänka på. Sedan ska jag gå hem och somna på en gång. Tänker inte vara vaken en sekund längre än nödvändigt iallafall. Aldrig i livet. Sedan ska jag vakna och gå till jobbet.

Xoxo

Jag saknar dig redan men du sårade mig så mycket...




Längesen... :) Jag o Sandra myser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0