En lista.

Publicerat: 2008-11-17 Kl: 02:12:29 | I kategori: Roligt


Jag kommer snart att BLI en lista...

1. Vad heter du?
Emma Strandh

2. Vem tror du att du är egentligen?
Jag vet inte. Hur ska man veta det? Man förändras väl med åren

3. Är du för lång eller för kort?
Rätt nöjd. Men jag är ju kort. Men det gör inte så mycket.

4. Hur gammal skulle du vilja vara?
Bryr mig inte. Jag har väntat på att bli 18 och nu är jag det, så.

5. Vad heter du i andranamn?
Maria

6. Vad står FB för? Flashback eller Facebook?
Flashback väl?

7. Är du en teaser eller en pleaser?
vettefan, haha.

8. Har du funderat på om din pappa verkligen är din pappa?
Haha, ne.. Verkligen inte. Vi ser ju fan nästan identiska ut.. Säger folk.

9. Har du varit med om något konstigt som du inte riktigt kan förklara?
Ja det är klart.. Men alltså jag kan bokstavligen talat inte förklara det heller... Vet inte hur jag ska säga som :S

10. Din vän har kommit över en summa pengar i ett brott där ingen människa kom till skada. Skulle du ljuga för polisen för att skydda din vän?
Ja, såklart? Haha. Även om någon kom till skada (kanske inte om den dog då men) skulle jag också ljuga.

11. Lakrits eller vanilj?
Vanilj, no doubt

12. Pratar du för dig själv när du är ensam?
Ja, det gör jag jämt.. I sömnen med. Haha. Min mamma gjorde alltid det när jag var mindre, och när jag frågade varför svarade hon alltid "Då får man dom bästa svaren". Och så är det nog.

13. Gud är: en kraft, en person eller en projektion?
En kraft. Ingen person iallafall. Jesus är/var en person. Men Gud har aldrig någon SETT. Alltså ingen human being!!

14. Vem kommer först?
Min mami

15. Är du tyst eller högljudd i sängen?
Men gere. Haha. Sex är privat för mig

16. Har du fejkat en orgasm?
Men. Sluta.

17. Vilket ställe vill du besöka "när det hände" - Area 51 eller Studio 54?
Vet inte ens var Area 51 är. Är jag efterbliven då eller? Jag hade iallafall velat vara med på Studio 54, fan vad nice det hade varit! Haha. Älskar den filmen.

18. Fem låtar i soundtracket till ditt liv:
Men. En "tänk-fråga".. Åh vad jobbigt. Svarar på denna någon annan gång.

19. Vilken av dem ska spelas på din begravning?
För 10 år sen ville jag att Spice Girls skulle uppträda på min begravning. Nu vet jag inte.. Vi får se. Kanske dendär, hm vad heter den nu igen då... Äh, minns inte. Vi får väl se när det inträffar!

20. Tre sorters godis eller snacks som du gillar:
Jordnötsringar, sega godisar, choklad

21. Handlade fråga 11 om glass?
Ja, hur fan äter man Vanilj annars? På påse eller??

22. Vem spelar huvudrollen i filmen om ditt liv?
Jag vet inte riktigt. En svensk eller? Sophia Bush annars...

23. Vilken bok läste du senast?
Snabba cash. Håller på att läsa Aldrig fucka upp nu av samma författare..

24. Skriv fyra märkliga saker om dig själv, varav en är sann och tre är falska!
Jag tjänar ca 200.000 om året
Jag tvättar mitt hår varenda dag
Jag borstar inte tänderna varje dag
Jag är beroende av nässpray

25. Attraheras du av personligheter som är din motsats eller som liknar dig?
Det vet jag väl inte. Jag brukar inte attraheras av folk..

26. Vad stod det i det senaste sms:et du fick?
Ska läsa. "Haha, oj! Det måste ha skickat från fickan. Jag är ute hos ----- ringer dig imorgon på dan då jag är i stan istället. Godnatt, sov gott. Puss"

27. Vad har du på dig när du sover?
Trosor

29. Är morgonmänniskor onda eller goda?
Haha, onda. Iallafall på morgonen.

30. Du får chansen att leva i ytterligare 200 år, men ditt liv tar en paus och startar igen om 50 år - skulle du tacka ja?
JA. Såklart. Ingen tvekan överhuvudtaget!!! Skulle välja evigt liv om det gick. Kanske ska bli Jehovas ;) Dom tror ju på evigt liv. Haha.
31. Välj tre personer som får bli miljonärer?
JAG, min mamma & Tobbe
32. Skulle du vilja bestämma över din egen död?
Ja. Då skulle jag bestämma att jag ska dö när jag är 100 år och dö fridfullt.
33. Har du dejtat någon som du träffat över internet?
Nej fan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0