Äckliga jävla huvudvärk!

Publicerat: 2008-11-12 Kl: 22:15:46 | I kategori: Min vardag


Helt ärligt. Såhär ont i huvudet har jag inte haft på många månader. Fy fan. Migrän tror jag att det är. Gör ont i nacken och i huvudet. Jag håller på att börja grina så jävla ont gör det alltså. Jävla kuk. Ska strax lägga mig i sängen och vila lite. Jag saknar Danne så jävla mycket bara, kärleken!!

Var ju somsagt på stan idag. Åt mat med Sandra och sedan gick vi runt lite. Handlade väl mest några nödvändiga saker... Två diadem, en vit tshirt från HM, en gullig mössa från HM, en mascara & foundation svampar. Hade även fått hem mitt paket från HM idag också. Jag älskar att beställa kläder från internet, haha. Det är så roligt när man hämtar dom sen, det känns som man får det gratis och som att det är en present lixom. Haha. Så kul. Beställer snart ihjäl mig... Så fort Sandra kommer så ska jag beställa lite mer saker, såg en massa fina grejer i katalogen som jag fick med kläderna idag som jag vill beställa. Så jag och Sandra ska beställa tillsammans.. Lika bra ju. Även om man beställer 1 plagg  eller 20 så blir frakten lika dyr ändå. Så det är ju onödigt att vi ska beställa ett paket var. Tycker vi. Så då gör vi så.

Nu ska jag lägga mig ner, håller på att döööööööö. Jag och Sandra ska kolla på en film, sedan ska jag sova. Kommer nog somna direkt. Sov nästan ingenting inatt ju och så var jag tvungen att kliva upp tidigt och har inte sovit nåt sen dess, bara varit igång hela dagen. Hugaligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0