Sista maj

Publicerat: 2008-05-31 Kl: 20:33:43 | I kategori: Min vardag


Kan inte förstå att det är juni imorgon. Helt galet fort har tiden gått. Hoppas tiden tills jag fyller 18 går lika fort också. Fast då är sommaren slut och då börjar allvaret, det längtar jag inte till. Förhoppningsvis ska jag börja jobba snart iallafall, det ska bli skönt! Så man får lite rutiner och så. Pengarna sitter ju inte helt fel heller.

Idag har jag varit ute med Dannes familj, spelat kub och massa grejer... Lekt med Keilie och Nana och så :) Sötnosar. Nu sitter jag här och försöker få kontakt med min mamma som beter sig som ett litet barn just nu.

Danne ligger och sover, eller "vilar" som han kallar det. Vilar, tss... Det är som när man säger om nån frågar om man sover "Näe, jag blundar bara men jag sover inte. Jag är inte ens trött" Haha. Jag och Lina brukar alltid fundera över detdär; varför ljuger man alltid om att man inte sover när nån frågar? Typ om nån ringer på morgonen och säger "Väckte jag dig?" Så säger man alltid "nej fan jag är vaken". Haha, ungefär som att det vore så jävla hemskt att sova.

Jag vill ha cola. Har inte druckit cocacola på 2 dagar typ. Fruktansvärt.
Nu drar jag. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0